Naujas klasės etalonas

Akivaizdu, per pastarąjį dešimtmetį ženkliai išaugo energijos poreikis atliekant pagrindines žemės dirbimo operacijas. Reikalinga ne tik didesnė traukos, bet ir hidraulinės sistemos galia. Būtini didesni transportiniai greičiai ir aukštesnis darbo komfortas.

Susipažinkite – nauji vidutinės-didelės galios klasės traktoriai „Fendt 800 VarioTMS“.

Naujasis „Fendt 800 VarioTMS“ – referencinės klasės traktorius

„Fendt 819-828 VarioTMS“ – naujausia kompanijos „Fendt“ traktorių serija, apimanti galios diapazoną nuo 200 iki 290 AG.

Konstruojant šiuos modelius atsižvelgta į pažangiausių, novatoriškai dirbančių ūkių poreikius. Tad traktoriaus konstrukciniai elementai perimti (pavyzdžiui, bepakopė, padalyto galios srauto transmisija „Fendt Vario ML200“ yra naudota ankstesnės kartos „Fendt 900 VarioTMS“ serijos traktoriuose) arba projektuoti atsižvelgiant į didelės galios traktoriams keliamus reikalavimus. Pagal gabaritinius matmenis, ratų bazę, naujieji „Fendt 800 VarioTMS“ serijos traktoriai užima tarpinę nišą tarp vidutinės galios klasės „Fendt 818-820 VarioTMS“ ir didelės galios klasės „Fendt 922-936 VarioTMS“ traktorių. Tai teigiamai atsiliepia traktoriaus manevringumui, jo konstrukcija pasižymi ypač dideliu apkrovos koeficientu, lygiu 1,7 (tai santykis tarp bendrosios, maksimaliai balastiniais svoriais, padargais apkrauto traktoriaus ir jo konstrukcinės masės).

Lyginant su gamyboje išliekančiais „Fendt 818-820 VarioTMS“ modeliais, naujieji traktoriai konstrukciškai yra visiškai naujos mašinos.

Moderniausia klasėje valdymo sistema

Išoriškai naujieji traktoriai panašūs į didelės galios klasės modelius 900 VarioTMS. Naudojama analogiška, „Porsche Design Studio“ suprojektuota itin erdvia, 5,5 m2 įstiklinimo plotą ir dureles tik iš kairės pusės turinčia kabina x5. Su traktoriaus liemeniu ji sujungta per nepriklausomo tipo pneumatinę amortizacijos sistemą. Papildomai galima įrengti „Fendt Evolution Active“ vairuotojo sėdynę su aktyviąją pneumatine amortizacijos sistema. Ši „Grammer“ firmos sėdynė yra laikoma ne tik pažangiausia, bet ir efektyviausia iš šiuo metu esančių rinkoje.

Valdymo prietaisai taip pat analogiški kompanijos flagmanui, išskyrus naujos kartos Vario valdymo terminalą ir gerokai išplėstas valdymo funkcijas. Priklausomai nuo įrangos Vario terminalas gali būti 7 arba 10,4 colių įstrižainės. Pastarasis ekranas – didžiausias rinkoje. Didžiausiame ekrane vienu metu galima stebėti vaizdo kameros, navigacinės įrangos ir traktoriaus sistemų parodymus. Šis ekranas ypač efektyvus dirbat agregatais, kurių valdymo sistema su traktoriumi sujungta per ISO-Bus liniją.

Galingas, taupiausias klasėje variklis

Pusiau rėminės konstrukcijos traktoriuose montuojami 6 cl., 6,06 l darbo tūrio turbokompresoriniai „Deutz 2012“ serijos varikliai su naujos kartos „Bosch“ valdymo procesoriumi EDC 17. Vietoje išorinės išmetamųjų dujų recirkuliacijos sistemos EGR (AGRex), varikliai aprūpinti selektyvinio katalitinio redukavimo katalizatoriais SCR, naudojančiais 32,5 proc. karbamido vandens tirpalą AdBlue. Šis katalizatorius leido rekordiškai, iki 192 g/kW.val. sumažinti degalų sąnaudas.

Selektyvinio katalitinio redukavimo katalizatorius SCR yra viena efektyviausių azoto oksidų (NOx) emisiją išmetamosiose dujose mažinančių priemonių. Todėl naujieji varikliai atitinka pereinamuosius Etapo IIIB/Tier 3 emisijų reikalavimus. „Deutz 2012“ be perdarymų pritaikyti naudoti 100 proc. RME degalus.

Variklio maitinimo sistema – itin didelio, pirmąkart traktorių varikliuose iki 2000 bar slėgio akumuliatorinė, common rail tipo. Naujuose varikliuose realizuotas dviejų pakopų degalų įpurškimas. Taigi variklis dirba tyliai ir ekonomiškai.

Variklio aušinimo sistemoje, kaip ir „Fendt 900 VarioTMS“ serijoje, naudojama elektriškai valdoma ventiliatoriaus klampio mova Viscotronic. Ji leidžia itin tiksliai, priklausomai nuo variklio apkrovos ir šiluminio režimo, reguliuoti ventiliatoriaus sūkių dažnį.

Efektyviausia rinkoje bepakopė pavarų dėžė Vario

Naujoje 800 VarioTMS serijoje naudojama bepakopė padalyto galios srauto pavarų dėžė „Fendt Vario ML200“ su apsauga nuo perkrovų Turbocluch. Ši apsauga, kaip praeityje hidraulinė sankaba, ne tik apsaugo jėgos agregatą ir transmisiją nuo perkrovų, stabilizuoja alkūninio veleno švytavimus, sumažina varančiųjų ratų buksavimą, bet ir padidina variklio bei transmisijos resursinį išdirbį iki 2 kartų. Traktoriuose montuojamas naujos konstrukcijos galinis tiltas „Fendt HA220“ su efektyvia, mažesnius galios nuostolius transmisijoje įtakojančia slėgine tepimo sistema. Didžiausias traktoriaus greitis – 60 km/val. gali būti pasiekiamas prie ekonomiškų 1700 min-1 variklio sūkių. 50 km/val. greitis pasiekiamas prie 1450 min-1 variklio sūkių. Mažiausias programuojamas traktoriaus greitis – 20 m/val.

Galinga hidraulinė sistema tiks bet kokiai įrangai

Hidraulinė sistema, kaip įprasta „Fendt“ traktoriams, yra visiškai atskirta nuo transmisijos, todėl joje galima naudoti biologinės kilmės alyvas. Kintamo debito, apkrovai jautrioje (CCLS) hidraulinėje sistemoje galimi trijų skirtingų našumų ašiniai-stūmokliniai siurbliai: 109, 152 arba 193 l/min. Hidraulinės sistemos talpa – 80 l. Traktoriaus gale galima įrengti iki 6, priekyje – iki 2 porų hidraulinių jungčių.

Prioritetinėje vairavimo sistemoje įrengtas atskiras, 48 l/min našumo siurblys. Todėl vairavimo efektyvumas nenukenčia net ir smarkiai sumažėjus variklio sūkiams.

Tradiciškai „Fendt“ traktoriams, priekinis elektrohidraulinis keltuvas yra integruotas į liemens struktūrą. Hidrocilindrai galiniame ir priekiniame keltuvuose, priklausomai nuo įrangos – dvikrypčiai. Papildomai galima įrengti visiškai autonominę priekinio keltuvo pozicinio reguliavimo sistemą.

Pirmąkart „Fendt“ gamoje traktoriai siūlomi trijų įrangos lygių: Power, Profi ir Profi Plus. Bazinėje, Power įrangoje jau yra hidropneumatinė priekinio tilto amortizacija, nepriklausomo tipo pneumatinė kabinos amortizacijos sistema, vairuotojo sėdynė su pneumatine amortizacija, oro kondicionierius, 7″ įstrižainės Vario terminalas, adaptyvi variklio ir transmisijos valdymo sistema TMS, leidžianti pasirinkti ekonomiškiausią darbo strategiją, 4 poros HS jungčių gale, dviejų greičių (540 E/1000 min-1) galinis GTV, 50 km/val. greitis.

Profi įrangoje papildomai numatyta dinaminio stabilumo kontrolės sistema FSC (stabilizuojanti priekinio tilto eigą), komandų sekos galulaukėje sudarymo programa Variotronic TIISO-Bus agregatų valdymo linija, priekinis elektrohidraulinis keltuvas, dvikrypčiai galinio keltuvo hidrocilindrai, 2-jų kontūrų hidraulinė traktoriaus stabdžių sistema, 60 km/val. greitis.

Papildomai Profi Plus įrangoje – 10,4″ įstrižainės Vario terminalas, tiksliojo ūkininkavimo, darbo apskaitos programa VarioDoc su nuotolinio duomenų perdavimo protokolu Bluetooth.

Dalintis:

Share on facebook
Share on linkedin