FENDT savaeigiai purkštuvai ROGATOR 600

Fendt  pripažintas aukščiausios klasės žemės ūkio traktorių, kombainų ir žaliojo pašaro ruošimo technikos gamintojas. Premium kategorijai priskiriami „Fendt“ traktoriai pagal techninės pažangos lygį, komfortą, efektyviuosius parametrus daugelio ekspertų įvardijami kaip analogų neturinčios referencinės klasės mašinos. Praktinių naujovių gausa šie traktoriai yra neprilygstami. Visi traktoriai projektuojami ir gaminami išskirtinai Vokietijoje. Gamintojas pirmasis gamyboje įdiegė sklandų bepakopį greičio reguliavimą, praktiškai įgyvendino shift-by-wire mašinos valdymo koncepciją. Pramoninis mašinų dizainas yra kuriamas bendradarbiaujant su „Porsche Design Studio“.

Kompanija „Fendt“ tęsia „Challenger“ savaeigių purkštuvų, orientuotų į didžiausių ūkių ir rangovų poreikius, gamybos tradicijas bei tolesnį technologijų vystymą. „Fendt Rogator“ purkštuvų gama – išskirtinai profesionalų poreikiams suprojektuotos mašinos, specialiai kurtos Europos rinkai.

„Fendt Rogator 600“ purkštuvas yra visiškai originalus (OEM) AGCO grupės gaminys, kurį projektuojant glaudžiai bendradarbiauta su pažangiausiais Europos ūkiais ir rangovais: konstrukcija ne tik atitinka visus tiksliojo ūkininkavimo reikalavimus, bet ir kuria naujus standartus augalų priežiūros mašinų segmente.

„Fendt Rogator 600“ savaeigiai purkštuvai projektuojami ir gaminami Vokietijoje, Hohenmolsene.

Pagrindinės savybės:

  • 3 baziniai modeliai, besiskiriantys purškiamojo skysčio rezervuarais, varikliais ir transmisijomis:

○ Rogator 645: 6 cl., 173 kW/235 AG maks. pajėgumo variklis ir 4000 arba 5200 litrų talpos purškiamojo skysčio rezervuaras

○ Rogator 655: 6 cl., 200 kW/272 AG маks. pajėgumo variklis ir 4000, 5300, 6300 litrų talpos rezervuaras

○ Rogator 665: 6 cl., 226 kW/307 AG pajėgumo variklis ir 6300 litrų talpos rezervuaras.

  • Purškimo plotis 24–39 m
  • Visos rezervuaro linijos įrengtos viename modulyje, todėl jas prižiūrėti yra gana paprasta.
  • Ekonomiški 6 cl. „AGCO Power“ serijos varikliai, atitinkantys griežčiausius Etapo V/Tier 5 taršos reikalavimus.
  • Variklis įrengtas purkštuvo šone, ratų bazėje.
  • 310 litrų talpos degalų bakas ir 50 litrų tirpalo AdBlue bakas su šilumokaičiu.
  • Hidrauliškai reguliuojama 0,75–1,20 m prošvaisa.
  • Bepakopis, reguliuojamas hidrauliškai nuo 1,80 iki 2,62 m (priklausomai nuo padangų) tarpvėžės plotis. Tarpvėžės pločio reguliavimas atliekamas per valdymo terminalą arba mechaniškai.
  • Purkštuvo sijos iš lengvo, bet tvirto aliuminio lydinio su nauja svyravimų slopinimo sistema.
  • Galima pasirinkti 24–39 m darbinio pločio purškimo sijas su elektriniu purkštukų valdymu. Dėl šio pažangaus sprendimo 36 m purškimo sijos gali turėti iki 72 sekcijų – tai labai padidina purškimo tikslumą eliminuojant persidengimus, gerina purškimo kokybę ir taupo purškimui naudojamas augalų apsaugos medžiagas.
  • Galima įrengti dviejų sekcijų purkštukų laikiklius, kurie tirpalą išpurškia atskirai per vieną iš dviejų purkštukų arba per abu purkštukus kartu. Nustatymai atliekami naujajame 10,4″ valdymo terminale. Ši galimybė yra ir anksčiau pagamintuose purkštuvų modeliuose su atnaujinta programine įranga.
  • Standartiškai purškimo sijos suskirstytos į 1 m pločio sekcijas, nepriklausomai nuo pasirinkto jų pločio.
  • OptiNozzle funkcija leidžianti automatiškai perjungti purkštukus, atitinkančius užduotą važiavimo greitį
  • Trys sijų padėties reguliavimo būdai: automatinis pastovaus atstumo iki dirvos paviršiaus arba iki augalų išlaikymas, automatinis sijų polinkio kampo ir atstumo iki dirvos paviršiaus išlaikymas (dirbant kalvotuose laukuose). Purškimo aukštį kontroliuoja nauja greitaveikė sistema su optiniais ir ultragarsiniais (iki 5-ių vnt.) jutikliais.
  • Purkštuvo magistralės suprojektuotos taip, kad būtų kuo mažesni skysčio tėkmės (hidrauliniai) nuostoliai ir jas būtų lengva išvalyti.
  • Chemikalų maišymo bakelis – 60 l talpos, su inžektoriniu užpildymu ir rotaciniu talpyklų praplovimo purkštuku. Užpildymo našumas – 200 l/min.
  • Šalia chemikalų maišymo bakelio esančių valdymo pultu galima valdyti visas pagrindines mašinos funkcijas.
  • 500 l talpos švaraus vandens rezervuaras. Padidintas prijungimo movos ir vožtuvo skersmuo, kuris užtikrina didesnį skysčio srautą (debitas padidėjo nuo 150 iki 250 l/min.).
  • Išcentrinis 785 l/min. našumo siurblys „Hypro“: itin efektyvus, greitaveikis ir ganėtinai paprastos konstrukcijos bei nedidelės masės mazgas. Tokio tipo siurblys užtikrina stabilesnius skysčio srauto parametrus (debito ir slėgio), panaikina pulsaciją.
  • Plataus veikimo diapazono, nuo 5 iki 430 l/min. debitomatis, užtikrinantis tikslių duomenų valdymo sistemai perdavimą, net jei skysčio srautas netolygus. Tai itin svarbu purškiant kintamomis normomis.
  • Originalios konstrukcijos erdvinis, vientisas purkštuvo rėmas. Projektuojant plieninę rėmo konstrukciją ir purškiamojo skysčio rezervuarus siekta įgyvendinti tris pagrindinius tikslus: užtikrinti gerą priėjimą prie visų svarbiausių mašinos mazgų, manevringumą ir gerą masės pasiskirstymą varantiesiems ratams.
  • Vienoda, 50:50 priekinių ir galinių ratų apkrova darbo metu. Ašių apkrova išlieka vienoda nepriklausomai nuo skysčio kiekio rezervuare. Taip užtikrinamas purkštuvo stabilumas dirbant kintamo reljefo sąlygomis, be to, gerai paskirstyta varančiųjų ratų apkrova užtikrina gerą pravažumą ir optimalų dirvos suslėgimą. Transportinėje padėtyje priekinės ašies apkrova yra 55, galinės – 45 proc.
  • Purkštuvo transmisija – hidrostatinė 4WD, su bepakopiu greičio reguliavimu HydroStar CVT.
  • Visų ratų pakaba – automobilinio tipo, nepriklausoma Opti-Ride.
  • Efektyviau nuo išorės poveikio apsaugoti atraminiai ratų guoliai.
  • Naujos formos pakabos svirtys ir ratų stebulės (hidrovariklių korpusai).
  • Įspūdingas manevringumas: visi vairuojamieji ratai kartu su erdvine rėmo konstrukcija užtikrina tik 3,14 m apsisukimo spindulį. Darbo metu operatorius gali pasirinkti vairavimo strategiją: 2 arba 4 vairuojamus ratus.
  • Didžiausias transportinis purkštuvo greitis, 40 arba 50 km/val. (mod. RG655), pasiekiamas prie ekonomiškų 1750 arba 2000 min-1variklio sūkių.
  • Didžiausias leistinas darbinis greitis net iki 30 km/val. (purškiant didžiausiu leistinu greičiu tarpvėžės plotis turi būti didesnis nei 2 m).
  • Nauja Vision kabina su iš „Fendt“ traktorių ir kombainų pažįstamu daugiafunkciu porankiu bei 10,4″ valdymo terminalu – visi mašinos valdikliai išdėstyti vienoje zonoje. Įrengta speciali įleidžiamo oro filtravimo sistema.
  • Kabina atitinka aukščiausius, 4 kategorijos saugos nuo cheminės taršos reikalavimus pagal EN ISO 15695–1 ir EN ISO 15695–2 normatyvus.
  • Nauja Vision kabina užtikrina ne tik puikų matomumą, efektyvų darbo zonos ir purškimo sijų apšvietimą (papildomai pasirenkami LED žibintai), bet ir puikias operatoriaus darbo sąlygas.
  • Itin patogus naudoti 10,4″ terminalas Varioterminal lietimui jautriu paviršiumi: intuityvus meniu su aiškia hierarchija, gausūs individualūs darbalaukio nustatymai, galimybė vienu metu sekti iki 3 skirtingų operacijų. Visi valdikliai integruoti į bendrą purkštuvo greitaveikį CAN–Bus duomenų perdavimo tinklą. Valdymo terminalas prie šio tinklo prijungtas per ISO–Bus liniją. Yra galimybė prijungti vieną arba dvi vaizdo kameras, skirtas važiavimui atbuline eiga ir purkštukų darbo stebėjimui.
  • Tobula, delnui pritaikyta daugiafunkcė svirtis tiksliam hidrostatinės pavaros, svarbiausioms purkštuvo funkcijoms valdyti.
  • Terminalas suderintas su tikslaus ūkininkavimo sistemomis (TŪS): palydovinės navigacijos (GPS), automatinio vairavimo AutoGuide, automatinio sekcijų valdymo (įjungimo/išjungimo), išpurškiamo skysčio dozavimo nepriklausomai nuo važiavimo greičio ir purškimo kintamomis normomis, dirbant pagal sudarytus laukų žemėlapius arba naudojant Yara–N 
  • VarioDoc profesionali dokumentavimo sistema užtikrina efektyvų darbo procesų valdymą (laukų, operatoriaus darbo apskaita, nupurkšto ir likusio ploto apskaita), su galimybe vykdyti duomenų perdavimą nuotoliniu būdu, t. y. nenaudojant rankiniam duomenų perdavimui skirtos USB atmintinės. Dėl šios priežasties atskirai purkštuvo nustatinėti nebereikia – automatiškai parenkama kiekvienam laukui iš anksto paruošta darbo programa.
  • Parengtis automatiniam vairavimui AutoGuide– jau bazinėje įrangoje. Viskas, ko reikia automatiniam vairavimui įdiegti, tai – pasirinkti norimą signalo imtuvą (NovAtelTrimble) su darbo procesui reikalingu korekciniu EGNOS ar RTK signalu.
  • Telemetrinė sistema AgCommand įrengiama papildomai, ji padeda dar efektyviau organizuoti darbo procesus.
Techniniai duomenys/Modeliai RG645 RG655 RG665
Vardinė variklio AGCO Power galia (standartas ISO TR14396) , kW/AG 155/210 192/261 221/300
Didžiausia variklio AGCO Power galia (standartas ISO TR14396) , kW/AG 173/235 200/272 226/307
Variklio cilindrų skaičius/ darbo tūris, l 6/7,4 6/7,4 6/7,4
Transmisijos tipas Hidrostatinė, 4 WD, su bepakopiu greičio reguliavimu, ratų blokavimo sistema
Transportinis greitis, km/val. 40/50 40/50 40/50
Purškiamojo skysčio rezervuaro nominali talpa, l 3850/5000            3850/5000/6000 6 000
Purškiamojo skysčio rezervuaro maksimali talpa, l 4000/5200           4000/5200/6300 6300
Siurblio tipas ir našumas, l/min. Išcentrinis, 785
Švaraus vandens rezervuaro talpa, l 500
Purškimo plotis, m 24-39
Prošvaisa, m Reguliuojama hidrauliškai nuo 0,75 iki 1,20
Tarpvėžės plotis, m Reguliuojamas hidrauliškai nuo 1,80 iki 2,62
Padangų dydžiai Nuo 320/105R46 iki 710/75R34

Turite klausimų?

Užpildykite formą ir mes su Jumis susisieksime